Budi dio naše mreže
Izbornik

Božićni broj Maloga koncila

Zagreb (IKA)

Objavljen je božićni broj Maloga koncila - Maka, a dječji vjerski mjesečnik u prosincu donosi tekstualne i likovne "darove" za došašće kako bi se njegovi mladi čitatelji u igri, učenju i molitvi pripremili za Isusov dolazak.

Naslovnica novog Maka prizor je međugorskih živih jaslica i poruka da je među nama živi Isus. “Nije došao kao veliki kralj u zlatu i slavi, pod svjetlima reflektora već se sklonio u štalici, ′sakrio′ u skromnosti, potpuno nalik svima nama, često slabima i nemoćnima, uplašenima i nezaštićenima. Znamo li ga takva prepoznati u našim bližnjima? Pa i u nama samima?”, zapitali su u uvodniku urednici, a u pronalaženju odgovora svojim sadržajem, pomaže najnoviji Mak.

U prosinačkom broju možete pronaći božićna pitanja u kojima se otkriva tko su zapravo bila tri kralja ili tko je napravio prve jaslice, zatim dramoletu naslova “Božić za intelektualce”, recital “Anđeoski glas nam javlja”, priču “Drugi Božić”, osmosmjerku “Božićna noć”, recept iz Martina dnevnika za “Božićne keksiće” te “Prvopričesničku škrinjicu” i “Vjerin vrtić” za najmlađe čitatelje. Osim toga ponuđeno je pregršt zadataka, pjesmica i bojanka koja nudi “Pogled iz jaslica”.

Među brojnim darovima koji će se ovoga Božića razmijeniti, Mak donosi “recept” za najoriginalniji i najposebniji: “Slatku staklenku”, za čiju izradu treba zaviriti u rubriku “Znam sam”. Vezano uz darivanje i potrošnju, odnosno uz odnos prema trošenju uoči blagdana, ponuđen je psihotest “Tvoja slika iz novčanika”.

Klara, Blaž i Đelko, likovi Maka, u umetku su ovoga mjeseca postali snjegovići od kojih se može izraditi praktična kutijica za osobne stvari, dok najvrjedniji i najkreativniji čitatelji uz nju mogu osvojiti i Makovu majicu.

Pored prigodnih blagdanskih sadržaja Mak je i ovoga mjeseca pun novih sadržaja u redovitim rubrikama, među kojima se ističu misijska pisma iz Tanzanije i Madagaskara, kao i stranice koje čitatelji sami pune likovnim i literarnim radovima te javljanjima o tome kako u svojim župnim i vjeronaučnim skupinama rastu u vjeri i ljubavi prema Bogu i bližnjima.

Ključne riječi:
Mali koncil Novi broj Maka