Istina je prava novost.

Apel zagrebačkog Caritasa trgovačkim lancima

Zagreb, (IKA) – Nakon otvaranja projekta “Socijalna košarica – podjela pomoći u naravi” zagrebački Caritas svakodnevno primi pedesetak novih zamolbi za pomoć, stoga poziva trgovačke lance da slijede primjer Lidla. Nakon što je 17. prosinca u zagrebačkom naselju Gajnice pokrenut zajednički projekt Caritasa Zagrebačke nadbiskupije i tvrtke Lidl Hrvatska pod nazivom “Socijalna košarica – podjela pomoći u naravi”, u prvih šesnaest dana rada, do 14. siječnja, pomoć iz ovog projekta primilo je 352 obitelji i pojedinaca – korisnika zagrebačkog Caritasa. Projekt je zamišljen tako da tvrtka Lidl Hrvatska svakodnevno donira prehrambene i druge proizvode iz svog asortimana za dvadesetak obitelji i pojedinaca u potrebi. U trenutku otvaranja projekta u evidenciji Caritasovih primatelja pomoći u naravi bilo je 2000 provjerenih i obrađenih obitelji u potrebi uglavnom s područja Grada Zagreba, ali i iz drugih mjesta Zagrebačke nadbiskupije. Nakon svečanog otvaranja i početka podjele Caritasu se svakodnevno javlja za pomoć pedesetak novih obitelji. Njihove zamolbe s potrebnom dokumentacijom zaprima, obrađuje i provjerava Caritasova socijalna služba, koja potom izdaje nalog da se obitelj uvrsti u primatelje pomoći u naravi. Obitelji dolaze po pomoć nakon što budu pozvane od djelatnika projekta. Za više informacija može se obratiti Upravi Caritasa Zagrebačke nadbiskupije tel. 01/4612-584, e-mail: zerceg@czn.hr; socijalnoj službi CZN tel. 01/3668-824, e-mail: jbosnar@czn.hr i sektoru zajedničkih poslova tel. 01/3323-887, e-mail: dhajtud@czn.hr.