Istina je prava novost.

Božićna kampanja - “Za 1.000 radosti“

Pozivom na telefonski broj 060 801 801 može se darovati 3.66 kuna za humanitarnu akciju Hrvatskog Caritasa

Zagreb, (IKA) – Hrvatski Caritas u suradnji s hrvatskim gospodarstvenicima u predbožićno vrijeme pokrenuo je humanitarnu kampanju “Za 1.000 radosti“, a cilj joj je pomoći socijalno najugroženijima i najsiromašnijim obiteljima u Hrvatskoj. Brojne hrvatske tvrtke, banke, mali i veliki gospodarstvenici ove će godine iz vlastitih sredstava, koja su namijenjena za uobičajene božićne i novogodišnje domjenke, izdvojiti dio sredstava za pomoć tim obiteljima. Kampanja je predstavljena javnosti na konferenciji za novinare 19. studenoga u Tribini grada Zagreba, a ravnatelj Hrvatskoga Caritasa prof. Mario Bebić tom se prigodom zahvalio svim tvrtkama koje su se uključile u humanitarnu akciju, posebice najvećem pokrovitelju i glavnom sponzoru Privrednoj banci Zagreb. Solidarnost hrvatskih tvrki pokazuje da naše gospodarstvo i privreda nisu usmjereni samo prema stvaranju profita, nego i da su senzibilizirani za naše društvo, kazao je ravnatelj Bebić. On je pozvao i sve građane da se uključe u akciju. Pozivom na broj telefona 060 801 801 može se darovati 3.66 kuna za akciju. Predstavio je i niz događaja koji se planiraju vezano uz pokrenutu akciju. Tako će 13. prosinca, zahvajući donaciji Hrvatskih šuma, poznate osobe prodavati 1.000 božićnih drvaca, od kojih je prihod namijenjen najsiromašnijim obiteljima. Na Nedjelju Caritasa 14. prosinca u suradnji s Cehom ugostitelja Hrvatske obrtničke komore organizira se besplatni ručak za tisuću obitelji u 50 gradova Hrvatske. Kampanja će završiti 22. prosinca u 20.30 sati velikim koncertom Prljavog kazališta ispred zagrebačke katedrale. Član Prljavaca Jasenko Houra pozvao je sve koji planiraju doći na koncert, koji će snimati i HTV, da ponesu svijeću za stvaranje posebnog ugođaja. Uime HBK kampanju je pozdravio zagrebački pomoćni biskup Vlado Košić, rekavši da je to prigoda da se najsiromašnijima i najpotrebnijima pruži podrška i znak bratske ljubavi. Savjetnik zagrebačke gradonačelnice Stipe Zeba ocijenio je da bi uz tu jednokratnu pomoć trebalo organizirati akciju koja bi trajala čitavu godinu. O motivima sudjelovanja u kampanji govorili su predstavnici Privredne banke Zagreb, Agrokora, Raiffeisen Bank, Hrvatske elektroprivrede, American Expressa i Auto Zubaka.