NADBISKUP FOLEY O VAŽNOSTI KATOLIČKOGA TISKA I REKLAMI
Fort Wayne
Podsjetio je i na nedostatak osjećaja svjetovnih glasila za zbivanja u Crkvi i pitanja vjere, pojašnjavajući da je često problem što se područjem religije bave novinari koji za to nisu osposobljeni ili koji miješaju vjersku pripadnost ili nepripadnost s objektivnošću.
Fort Wayne, 31. 5. 2001. (IKA/CNS) – Katolički tisak je najbolje mjesto za pronalaženje jasnih, konciznih i točnih informacija o Crkvi, rekao je predsjednik Papinskoga vijeća za društvene komunikacije nadbiskup John Foley na proslavi 75-godišnjice katoličkih novina “Today’s Catholic” biskupije Fort Wayne. Katolički tisak pridonosi formaciji istinskih katoličkih stavova, rekao je nadbiskup okupljenima na predavanju, te približava čitateljima Evanđelje i nauk Crkve. Nadbiskup Foley, koji je 14 godina i sam uređivao nadbiskupijski list, govorio je i o odnosu katoličkog tiska i reklama. Čitatelji znaju da mogu vjerovati onomu što piše u katoličkome tisku, kao i proizvodima i uslugama koje se u njima reklamiraju, rekao je nadbiskup, dodajući kako se Crkva već dvije tisuće godina bavi reklamom. “Ta se reklama zove evangelizacija. Mi stvarno vjerujemo u naš proizvod i nudimo više nego životno jamstvo”, istaknuo je nadbiskup Foley, ističući kako Crkva i njezina glasila “nikada, zaista nikada, ne smiju lagati”. Podsjetio je i na nedostatak osjećaja svjetovnih glasila za zbivanja u Crkvi i pitanja vjere, pojašnjavajući da je često problem što se područjem religije bave novinari koji za to nisu osposobljeni ili koji miješaju vjersku pripadnost ili nepripadnost s objektivnošću. “Za razliku od toga nijedan se urednik ne bi usudio na sportski događaj poslati novinara koji se ne razumije u taj sport”, zaključio je nadbiskup John Foley, koji je studij novinarstva završio na Sveučilištu Columbia. (i05600sv)