Istina je prava novost.

KATEHETSKA ZIMSKA ŠKOLA (2)

U nastavku prvoga dana rada 28. katehetske zimske škole jučer poslijepodne o važnosti planiranja u izvođenju školskog vjeronauka govorio je dr. Alojzije Hoblaj, a o kulturnoj, odgojnoj i evangelizacijskoj dimenziji vjeronauka dr. s. Valentina Mandarić. Priređen je i susret sudionika s MAK-om.

Zagreb, 10. 1. 2001. (IKA) – U nastavku prvoga dana rada 28. katehetske zimske škole u utorak 9. siječnja o važnosti planiranja u izvođenju vjeronauka u školi govorio je dr. Alojzije Hoblaj. U predavanju je nastojao dati odgovore na pitanja što je to nastavno planiranje u izvođenju školskog vjeronauka, što znači planiranje, odnosno pripremanje za vjeronauk, koju metodu primjenjivati u katehezi i vjeronauku te zašto vjeroučitelj mora biti osposobljen. Dr. s. Valentina Mandarić govorila je o kulturnoj, odgojnoj i evangelizacijskoj dimenziji vjeronauka. Govoreći o konfuznom identitetu vjeronauka, s. Valentina ustvrdila je kako u Europi ne postoji jedinstveni model o razumijevanju vjeronauka. Pojašnjavajući evangelizacijsku dimenziju vjeronauka napomenula je kako evangelizacija ima svoje mjesto gdje god se događa navještaj, a jedno od takvih mjesta je i škola. “Budući da je za većinu djece i mladih vjeronauk u školi jedino mjesto na kojem se susreću s pitanjima o Bogu, o smislu života, o temeljnim ljudskim problemima, o vrednotama i značenjima koja pomažu u životnim orijentacijama, može se reći da vjeronauk otvara vrata evangelizacije novih naraštaja bilo kao evanđeoska priprema, bilo kao eksplicitni navještaj Krista”, rekla je predavačica. U zaključku je istaknula da danas treba usmjeriti snage da se dade život novom modelu čovjeka u kojem transcedentna dimenzija ima važno mjesto, a tu je prostor i izazov za religiozni odgoj u njegovoj trostrukoj dimenziji: odgojnoj, kulturnoj i evangelizacijskoj.
Nakon predavanja vjeroučitelji i katehete imali su susret s MAK-om. Čestitka i pozdrav 28. katehetskoj zimskoj školi tijekom dana pristigla je i od požeškog biskupa Antuna Škvorčevića.