ŠTO JE ZADAĆA KATOLIČKIH NOVINARA? Dobre vijesti potiču ljude da čine dobro
Charleston (IKA/CNS )
Charleston, 5. 11. 1997. (IKA/CNS) - Zadatak je katoličkih sredstava društvenog priopćivanja da informiraju i obrazuju svoje korisnike, istaknuo je predsjednik Papinskoga vijeća za sredstva društvenog priopćivanja nadbiskup John P. Foley. Obraćajući se
Charleston, 5. 11. 1997. (IKA/CNS) – Zadatak je katoličkih sredstava društvenog priopćivanja da informiraju i obrazuju svoje korisnike, istaknuo je predsjednik Papinskoga vijeća za sredstva društvenog priopćivanja nadbiskup John P. Foley. Obraćajući se katoličkim novinarima iz južnih država SAD-a, nadbiskup je posvjedočio kako je važno da katolički mediji informiraju svoje čitatelje, slušatelje i gledatelje o događajima u Crkvi i društvu na mjesnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, te da ih nenametljivo podučavaju kako primjeniti Kristovo učenje u svakodnevnome životu. “Služenje istini, kršćanskome poslanju i jedinstvu najvažniji su zadaci svakoga novinara koji se osjeća katolikom”, rekao je Foley. Katolički novinar mora, ne samo iznositi istinite podatke u svojim vijestima i izvještajima, nego i davati pozadinu tih događaja, tumačeći ih u svjetlu Evanđelja. Predsjednik Papinskoga vijeća posebno se osvrnuo na jedno od pravila modernoga američkog novinarstva, koje glasi “Krv prodaje novine”. Nasuprot tome, katolička sredstva društvenog priopćivanja trebaju ustrajati u objavljivanju “dobrih vijesti”, koje ljude potiču u pomaganju bližnjima u nevolji bilo koje vrste. “To ne znači da katolički mediji moraju objavljivati samo dobre vijesti, a izostavljati loše. Želim samo podsjetiti novinare, koji često rade u senzacionalističkome tisku, da dobre vijesti također zaslužuju svoje mjesto u novinama, radijskoj ili televizijskoj emisiji, jer dobre vijesti potiču ljude da čine dobro”, zaključio je nadbiskup John Foley.