Nadbiskup Devčić s djelatnicima (nad)biskupijskih tiskovnih ureda
Zagreb (IKA )
Predsjednik Odbora za sredstva društvenog priopćavanja Hrvatske biskupske konferencije riječki nadbiskup Ivan Devčić susreo je 20. rujna u sjedištu HBK u Zagrebu predstavnike, djelatnike i dopisne suradnike svih tiskovnih ureda biskupija i nadbiskupija u Hrvatskoj.
Povod susretu bilo je umrežavanje i početak rada Hrvatske katoličke mreže (HKM) čija su tri naglaska „integracija”, „inovativnost” i „izazov”, kako je okupljenima pojasnio glavni urednik HKM-a Siniša Kovačić u izlaganju o temi „Potencijal Hrvatske katoličke mreže”.
„Učit ćemo jedni od drugih, pomagat ćemo na taj način jedni drugima”, istaknuo je nadbiskup Devčić predstavnicima biskupijskih tiskovnih ureda, izričući ponajprije zahvalu za sve ono što rade na terenu u svojim biskupijama i u hrvatskome narodu. Istaknuo je kako su se okupili „da se umrežimo, stvaramo Hrvatsku katoličku mrežu” i ta mreža može biti shvaćena u užem i širem smislu. U užem smislu hrvatska katolička medijska mreža zapravo su ustanove koje odnedavno djeluje zajedno pod krovom sjedišta HBK: IKA, HKR i novi mediji koje tek treba razviti. „Ali Hrvatska katolička mreža ste i vi koji radite i pratite Crkvu u svojim nadbiskupijama i biskupijama, a svaka od njih ima svoj ured za medije, zaposlene djelatnike i više manje potrebnu opremu za rad. Na nama je, pojasnio je predsjednik Odbora HBK za medije, da se sve što se događa u mjesnoj Crkvi ubuduće slijeva i u jedan medij, odnosno naše zajedničke medije – HKR, IKA-u i buduće portale.
Medijskim djelatnicima obratio se i ravnatelj HKM-a mons. Fabijan Svalina. Uz ostalo, najavio je da bi u već relativno kratkom vremenu mogli započeti suradnju i rad – u sklopu HKM-a – s onim studijima koji već postoje u nekim biskupijama. Inicijalno se o tome već razgovaralo te se nada „da će s početkom jesenske sheme ili malo dalje početi zaživljavati i ta dimenzija – da se čuje glas Crkve iz svih krajeva Lijepe Naše”.
Glavni urednik Kovačić istaknuo je da je s HKM-om objedinjen medijski desk tako da se s jednog mjesta može djelovati višekanalno, naravno zadržavajući pritom dobre navike, dobre sadržaje i dobru praksu otvarajući prostor proaktivnosti, novim sadržajima i samoj reakciji korisnika Hrvatske katoličke mreže.