Istina je prava novost.

BUDUĆNOST KATOLIČKIH ŠKOLA Skup američkih katoličkih nastavnika o budućnosti katoličkih škola na Američkom katoličkom sveučilištu

Washington, 31. 5. 1997. (IKA/CNS) - Ukoliko žele i dalje ostati uspješne, katoličke škole moraju zadržati svoj katolički identitet, zaključili su sudionici skupa katoličkih nastavnika o budućnosti katoličkih škola održanom 30. svibnja na Američkome kat

Washington, 31. 5. 1997. (IKA/CNS) – Ukoliko žele i dalje ostati uspješne, katoličke škole moraju zadržati svoj katolički identitet, zaključili su sudionici skupa katoličkih nastavnika o budućnosti katoličkih škola održanom 30. svibnja na Američkome katoličkom sveučilištu. Prema nekim istraživanjima, ponekim biskupima, svećenicima, učiteljima u katoličkim školama i roditeljima nije potpuno jasna uloga Crkve u osnovnom obrazovanju. Ta je spoznaja zabrinula mnoge službenike katoličkih škola koji su već u više navrata provodili istraživanja kako bi odredili buduće djelovanje i rad katoličkih škola. Održani skup dio je dvogodišnjeg istraživanja u tijeku kojega skupina katoličkih učitelja pokušava razviti američki nacionalni istraživački centar za nastavni program katoličkih škola.
Američki biskupi trebali bi najprije odrediti što zapravo očekuju od katoličkih škola te potom odrediti što bi trebali očekivati od službenika katoličkih škola, smatra s. Lourdes Sheehan, nedavno imenovana izvršnim ravnateljem pri državnoj Udruzi katoličkog obrazovanja. Problem nije u katoličkim učiteljima, već u “vjerskom neznanju”, jer Crkva nije osigurala prave mogućnosti za širenje svoga nauka putem katoličkih škola, smatra s. Lourdes Sheehan. Sudionici skupa složili su se kako sve katoličke škole ne moraju biti iste. One se čak mogu u potpunosti razlikovati u različitim biskupijama, ovisno o tome koji ih red vodi.
Znanstvena istraživanja koja se provode od 1958. godine pokazala su kako akademsko obrazovanje koje katoličke škole nude svojim polaznicima nije ništa slabije od onoga u javnim školama. U katoličkim školama, naime, ono je jednako kao i u javnima, ukoliko ne i iscrpnije i bolje.