Istina je prava novost.

CRKVA SE PRVA U POVIJESTI KORISTILA MARKETINGOM! U Rimu zaključen skup "Crkva koja priopćava: metode, vrijednosti, profesionalnost"

Rim, 30. 4. 1997. (IKA) - Vrednote i prijedlozi Crkve moraju se mjeriti "tržištem ideja", stoga je Crkva pozvana usavršiti vlastita oruđa za komunikaciju i pripremiti vlastite priopćitelje. To je središnja smjernica skupa o "Crkvi koja priopćava: metode

Rim, 30. 4. 1997. (IKA) – Vrednote i prijedlozi Crkve moraju se mjeriti “tržištem ideja”, stoga je Crkva pozvana usavršiti vlastita oruđa za komunikaciju i pripremiti vlastite priopćitelje. To je središnja smjernica skupa o “Crkvi koja priopćava: metode, vrijednosti, profesionalnost” što ga je u Rimu 28. i 29 travnja priredio Papinski institut Svetog Križa. “Multikulturalno i multireligijsko društvo predstavlja se evangelizacijskom zanosu Katoličke Crkve s nekoliko snažnih sličnosti s ‘tržištem ideja’ koje je potrebno osvojiti putem vrijednosti dobra koje će se ponuditi i putem unutarnje snage prijedloga”, rekao je Gianfranco Bettetini, profesor na katoličkom sveučilištu u Milanu. “Često se tvrdi kako Crkve na izvanredni način koriste marketinške tehnike i da je Katolička Crkva bila prva institucija u povijesti koja je izmislila marketing”, dodao je Alfonso Nieto, profesor na sveučilištu u Navarri. Ipak, objasnio je profesor Nieto, u Katoličkoj Crkvi marketing “ne može nadomjestiti duh već pridonosi njegovu širenju, ne služi se onima kojima je upućen, već im služi”.