Istina je prava novost.

ETIKA U REKLAMI Spolnost se često zloupotrebljava za prodaju proizvoda koji s time nemaju nikakve veze

Ženeva, 17. 10. 1997. (IKA) - "Volim čitati reklamne poruke u novinama, slušati ih na radiju, gledati na televiziji. Volim reklame kao oblik umjetnosti", izjavio je, 16. listopada u Ženevi, nadbiskup John P. Foley na zasjedanju Međunarodnog saveza marke

Ženeva, 17. 10. 1997. (IKA) – “Volim čitati reklamne poruke u novinama, slušati ih na radiju, gledati na televiziji. Volim reklame kao oblik umjetnosti”, izjavio je, 16. listopada u Ženevi, nadbiskup John P. Foley na zasjedanju Međunarodnog saveza marketinških stručnjaka. On je podsjetio da je Papinsko vijeće za sredstva društvenog priopćivanja (čijim je predsjednikom od 1984.) u veljači 1997. objavilo kratki, čitljivi i praktični dokument – “Etika u reklami”. Cilj Crkve – rekao je nadbiskup – nije traženje ravnoteže između ekonomske, političke i kulturalne stvarnosti te moralne odgovornosti, već da temeljna moralna načela budu sastavnim dijelom svake odluke, na bilo kojem području ljudske djelatnosti. Potom je pojasnio da je dokument objavljen nakon tri godine pomnog proučavanja, te nakon savjetovanja sa skupinama potrošača, kao i samih marketinških tvrtki i organizacija. Mons. Foley je uvjeren da duhovita, obazriva i zabavna reklamna poruka može razvedriti život. No, nakon što je istaknuo dobrobiti koje proizlaze iz dobrih reklamnih poruka, naveo je štete lošega marketinškog oglašivanja, posebice na moralnom i vjerskom području. Tako se, primjerice, spolnost često zloupotrebljava za prodaju proizvoda, koji s time nemaju nikakve veze. Zakoni bi trebali naložiti istinitost u reklamnim porukama i zaštititi skupine osoba koje su posebice izložene iskorištavanju, poput staraca i djece, zaključio je nadbiskup Foley.