Istina je prava novost.

KATOLIEKI LIST ZA MLADE - NAJEITANIJI U SLOVENIJI

Ljubljana, 3. 9. 1996. (IKA) - Slovenska katolieka sredstva društvenog priopaavanja postigla su ove godine neoeekivan uspjeh. To pokazuje nova medijska studija slovenskog Instituta za istraživanje javnog mnijenja "Mediana". Studio je proveo istraživanje

Ljubljana, 3. 9. 1996. (IKA) – Slovenska katolieka sredstva društvenog priopaavanja postigla su ove godine neoeekivan uspjeh. To pokazuje nova medijska studija slovenskog Instituta za istraživanje javnog mnijenja “Mediana”. Studio je proveo istraživanje o eitanosti/slušanosti/gledanosti 105 tiskovina, 47 radio postaja, te 36 televizijskih postaja. U kategoriji mjeseenika katolieki je magazin za mlade “Ognjišee” postigao senzacionalno prvo mjesto. Slovenske crkvene novine “Družina” postigle su treae mjesto u kategoriji tjednika, a radio postaja “Ognjišee”, koja se euje na cijelom podrueju Slovenije, postigla je šesto mjesto u konkurenciji javnih i komercijalnih radio postaja Slovenije. Institut za istraživanje javnog mnijenja istražio je i medijsku naviku Slovenaca. Tako, prema rezultatima “Mediane”, prosjeeni Slovenac ne provede manje od sedam sati pred televizorom, radiom i novinama: 3.50 sati slušajuai radio, 2.48 sati gledajuai televiziju, 20 minuta eitajuai dnevne novine, te 10 minuta listajuai tjednike.