Budi dio naše mreže
Izbornik

MORAMO PAZITI DA SE NE PONOVI VRIJEME KADA SU SOCIJALNA PITANJA RJEŠAVALI DRUGI, A TEOLOGIJA SE NJIMA NIJE BAVILA "Mislim da se još uvijek nalazimo u fazi recepcije, ne samo Koncila nego i trendova u katoliekoj teologiji. To je poticaj kreativnosti, prem

IKA

da valja reai da je teško biti kreativan u okolnostima koje nam je nedavna prošlost namrla" Zagreb, 22. 1. 1996. (IKA) - "Posebno je važno u našoj Crkvi osjetiti iznimno veliku važnost socijalnog trenutka. On je sve više nazoean i drugdje u svijetu gdje

da valja reai da je teško biti kreativan u okolnostima koje nam je nedavna prošlost namrla”
Zagreb, 22. 1. 1996. (IKA) – “Posebno je važno u našoj Crkvi osjetiti iznimno veliku važnost socijalnog trenutka. On je sve više nazoean i drugdje u svijetu gdje se govori kako je danas socijalna država u krizi, odnosno gdje se, primjerice na razvijenom Zapadu, govori o ‘novom siromaštvu’. Toj tematici morali bismo se više posvetiti, da nam se ne bi ponovilo 19. stoljeae kad su socijalne probleme prihvatili i rješavali drugi, a teologija se njima nije bavila; jedino su se pape krajem stoljeaa oglasile socijalnim enciklikama”, istaknuo je za Glas Koncila dr. Stjepan Baloban, u intervjuu u kojem su on i dr. Stjepan Kušar, kao urednici “Bogoslovske smotre”, govorili o socijanim pitanjima, istieuai ih kao velik izazov za Crkvu. Kako smatra dr. Kušar, u pluralizmu svjetonazora i životnih usmjerenja katolieka teologija izazvana je na raznim razinama, od publicistieke do znanstvene, odgovoriti na pitanje što kršaani vjeruju i uz što se kršaanstvo svrstava u suvremenom svijetu, te istiee potrebu probu?ivanja zanimanja za religioznu, napose kršaansku, problematiku i to prije svega me?u intelektualcima. Dr. Kušar napomenuo je kako se treba promisliti i o suradnji teologa i djelatnika s podrueja kulture i umjetnosti, te je istaknuo: “Izazov je za naše teologe i kontakt s inozemnim teološkim ustanovama i organizacijama, te pojedincima. Mislim da se još uvijek nalazimo u fazi recepcije, ne samo Koncila nego i trendova u katoliekoj teologiji. To je poticaj kreativnosti, premda valja reai da je teško biti kreativan u okolnostima koje nam je nedavna prošlost namrla”.