MOŽE LI IRSKA CRKVA "POPRAVITI" SVOJU SLIKU U JAVNOM MNIJENJU? Geslo promidžbene kampanje: "Tko su ljudi u crnom?"
Dublin (IKA )
Dublin, 2. 11. 1997. (IKA) - Irska Crkva predviđa zamašnu promidžbenu i informativnu kampanju kako bi iznova istaknula sliku o sebi u javnom mnijenju te zemlje, te Crkvi ponovno pribiližila katolike koji su se od nje udaljili. Dublinska nadbiskupija naj
Dublin, 2. 11. 1997. (IKA) – Irska Crkva predviđa zamašnu promidžbenu i informativnu kampanju kako bi iznova istaknula sliku o sebi u javnom mnijenju te zemlje, te Crkvi ponovno pribiližila katolike koji su se od nje udaljili. Dublinska nadbiskupija najavila je da će tiskati 200 tisuća listića s informacijama, nadasve o društvenim djelatnostima kojima se Crkva posvećuje, dok su od 1. studenoga na autobusnim i ostalim postajama u gradu istaknuti oglasi. Kako bi se privukla pažnja publike izabrano je geslo: “Tko su ljudi u crnom?”. Sami nadbiskupijski izvori potvrđuju da je glavni cilj kampanje dati novi poticaj svećeničkim zvanjima među mladima, jer je sve manje onih koji se odlučuju na taj poziv.