Mreža telefonskih linija za psihološku pomoć
Razorni potres uzdrmao Zagreb (Pixsell)
Zagreb (IKA)
Obzirom na izvanredne okolnosti u Republici Hrvatskoj vezano za epidemiju bolesti COVID-2019 kao i potres koji je pogodio područje Grada Zagreba i sjeverne županije, Hrvatska psihološka komora je u suradnji s Hrvatskim psihološkim društvom i županijskim društvima psihologa uspostavila Mrežu telefonskih linija HPK i HPD-a u Republici Hrvatskoj na kojima će 24 sata biti dostupni psiholozi radi pružanja psihološkog savjetovanja i terapijskih intervencija.
Telefonske linije namijenjene su svim osobama kojima je potrebna pomoć i podrška u nošenju s epidemijom COVID-19 neovisno o činjenici jesu li oboljeli, ugroženi, nalaze li se u karanteni ili izolaciji ili postoje drugi razlozi radi kojih im je potrebna psihološka podrška.
Jednako tako, linije su dostupne i svim građanima Zagreba koji su pogođeni razornim potresom odnosno svima koji su suočeni s negativnim utjecajima izvanrednih okolnosti na njihovo psihološko zdravlje. Cilj mreže telefonskih linija za krizno psihološko savjetovanje je ublažavanje stresnih reakcija, panike i straha kod stanovništva u Republici Hrvatskoj, kao i psihičkih posljedica uzrokovanih životnim promjenama uzrokovane virusom i potresom.
U tu svrhu Hrvatska psihološka komora organizirala je psihologe volontere koji će pružati psihološku pomoć građanima putem telefonskih linija raspoređenih u svim županijama u Republici Hrvatskoj, od čega je ukupno 5 telefonskih linija namijenjeno za područje Grada Zagreba i Zagrebačke županije.
Mreža je u funkciji od 23. ožujka 2020. tijekom 24 sata (25 telefonskih linija).