Novi broj Lađe donosi promišljanja o Nacionalnome okvirnom kurikulumu
Zagreb (IKA )
Zagreb, (IKA) – Aktualna javna rasprava oko uvođenja Nacionalnoga okvirnog kurikuluma u hrvatski školski sustav, značajne promjene koje njegovo uvođenje izaziva u dosadašnjem uređenju cjelokupne odgojno-obrazovne vertikale, a osobito one promjene koje imaju konkretne posljedice za vjeronaučnu nastavu bile su povod okupljanju istaknutih stručnjaka i objavljivanju njihovih promišljanja u novome broju časopisa za promicanje religioznog odgoja i vrjednota kršćanske kulture Lađa.
O temeljnim iskoracima koje nudi Nacionalni okvirni kurikulum u članku “Kurikulum – nacionalni, školski, nastavni” promišlja prof. dr. Vladimir Jurić. O izazovima i mogućnostima Nacionalnoga okvirnog kurikuluma za vjeronaučnu nastavu govori se u članku doc. dr. Ružice Razum “Vjeronauk u Nacionalnome okvirnom kurikulumu” dok prof. dr. Zelindo Trenti s Papinskoga salezijanskog sveučilišta u Rimu pod naslovom “Pedagogija učenja u hermeneutičkom obzoru” piše o problematici katoličke religijske nastave u Italiji, unutar talijanske školske reforme.
Spomenutim stručnim člancima pridružuje se i članak iz rubrike “Aktualno” u kojem prof. dr. Anto Mišić s Filozofskog fakulteta Družbe Isusove u Zagrebu promišlja o (ne)opravdanosti uvođenja predmeta Religijskih kultura kao alternativnog predmeta konfesionalnomu vjeronauku.
I u ovome će broju časopisa Lađa, u njegovim ostalim redovitim rubrikama, čitatelji pronaći niz zanimljivih, poticajnih i korisnih promišljanja, prijedloga i radnih materijala kao pomoć i poticaj za svakodnevni rad s (vjero)učenicima u školi.