Napomena: Ova web stranica uključuje sustav pristupačnosti. Pritisnite Control-F11 da biste web mjesto prilagodili osobama s oštećenjima vida koji koriste čitač zaslona; Pritisnite Control-F10 da biste otvorili izbornik pristupačnosti.
Istina je prava novost.

POKOPI AFRIČKIH PLEMENA RAZLIČITI OD KATOLIČKIH OBREDA

Zwelitsha, 23. 12. 1997. (IKA/CNS) - Prema riječima svećenika Billa Buscklea, misionara u Africi, običaji afričkih plemena ponekad se podudaraju s katoličkim obredima. Navodi i one primjere u kojima su razlike velike. Tako kod nekih afričkih plemena na

Zwelitsha, 23. 12. 1997. (IKA/CNS) – Prema riječima svećenika Billa Buscklea, misionara u Africi, običaji afričkih plemena ponekad se podudaraju s katoličkim obredima. Navodi i one primjere u kojima su razlike velike. Tako kod nekih afričkih plemena na pogrebima ne dopuštaju sudjelovanje žena. U nekim tamošnjim plemenima uvriježeno je mišljenje da one mogu biti vještice te svojim činima naštetiti pokojniku. Drugi misionar iz iste provincije o. Mluleki Mnyaka iz KwaZekehle, pokušao je objasniti pogrebne običaje plemena AmaXhosa. Nakon što netko od njih primi obavijest o smrti člana obitelji, ostali se članovi obitelji okupljaju kako bi im pružili potporu. Do pogreba pokojnika sve se nesuglasice među članovima zaboravljaju i sve ostale poteškoće stavljaju se u stranu. Noć uoči pokopa svi se okupljaju na bdijenje. Pokojnik ili pokojnica umataju se u plahtu kako im ne bi bilo hladno na drugom svijetu. Mjesto na kojemu je pokopan neki član plemena smatra se svetim.

Ova stranica koristi dvije vrste kolačića: nužne tehničke kolačiće i kolačiće za analitiku.
Slažete li se s korištenjem kolačića za analitiku?

SLAŽEM SE
Ne slažem se