Prema pastoralnome planu za medije
Zagreb (IKA )
Na Odboru za medije HBK bilo je govora o funkcioniranju ureda za odnose s javnošću, a uskoro bi plenumu HBK trebao biti predstavljen prijedlog pastoralnoga plana za medije
Zagreb, (IKA) – Odbor HBK za sredstva društvene komunikacije pod predsjedanjem riječkoga nadbiskupa Ivana Devčića održao je 19. studenoga svoju redovitu mjesečnu sjednicu na kojoj su bili nazočni i voditelji Ureda za medije pojedinih (nad)biskupija.
Konstatirano je da se u pogledu općecrkvenoga shvaćanja važnosti odnosa s javnošću primjećuju pomaci te da je u većini naših dijeceza ustanovljen ili ured ili pak odbor, odnosno postoji neka osoba koja je zadužena za odnose s javnošću. U tom je pogledu istaknuta važnost njegovanja odnosa s novinarima na formalnoj i neformalnoj razini, a što se tiče crkvenih struktura sve je uočljiviji pomak potrebe sudjelovanja u javnosti pa se informacije daju promptnije i s više odgovornosti.
Ponekad se doživljava manjak unutarcrkvenoga dijaloga, u pogledu čega bi se više trebalo poraditi na osposobljavanju i povećavanju broja ljudi koji rade na tome važnom poslu, posebice u središnjim ustanovama HBK. U skoro će se vrijeme doraditi već napravljeni nacrt Pastoralnoga plana za medije na razini HBK za koji se, nakon rasprave u stručnim i biskupijskim tijelima, očekuje da bi mogao biti predstavljen plenumu HBK u proljeće. To bi, pak, bila dobra podloga za stvaranje i biskupijskih pastoralnih planova za medije.
Iznijet je i konkretni prijedlog poboljšanja novinarskoga rada u vidu održavanja stručnoga seminara koji bi u tijeku rujna sljedeće godine održali stručnjaci s Katoličkoga sveučilišta u Pamploni u Španjolskoj.