SASTANAK GVARDIJANA KONVENTUALACA U ZAGREBU
Zagreb (IKA )
Godišnji sastanak gvardijana s upravom Hrvatske provincije Sv. Jeronima franjevaca konventualaca održan je u srijedu 25. listopada na Svetom Duhu u Zagrebu. Na susretu su se okupili svi poglavari samostana franjevaca konventualaca iz cijele Hrvatske.
Zagreb, 26. 10. 2000. (IKA) – Godišnji sastanak gvardijana s upravom Hrvatske provincije Sv. Jeronima franjevaca konventualaca održan je u srijedu 25. listopada na Svetom Duhu u Zagrebu. Na susretu su se okupili svi poglavari samostana franjevaca konventualaca iz cijele Hrvatske. Provincijal konventualaca fra Ilija Miškić pozdravio je sve nazočne, upoznavši ih sa stanjem u toj provinciji, odnosno sa svim važnijim događajima u protekloj godini. Istaknuo je važnost zajedništva, uzajamnog povjerenja i suradnje sve braće Provincije, potičući na popravljanje onoga što odudara od franjevačkog duha. Na misnom slavlju fra Ilija je govorio o važnosti povjerenja u Gospodina u svakodnevnome pastoralnom radu. U nastavku rada slijedili su izvještaji o protekloj godini. Ekonom provincije fra Ivan Radeljak izvijestio je o svim važnijim gospodarskim poslovanjima, te o trenutnom ekonomskom stanju središnje ustanove. Potom je svaki gvardijan izvijestio o sastavu svoga samostana, o duhovnom i molitvenom životu bratstva te o ekonomskom stanju mjesnoga bratstva. Ondje gdje je uz samostan ujedno i župa, župnik je sastavio pastoralni izvještaj, koji je zatim pročitan na sastanku. Opći je dojam da stanje nigdje nije idealno, no u svakom samostanu ili župi nastoje se prebroditi sve poteškoće na dobro vjernika i svih članova zajednice. Izvještaje su poslali i franjevci koji rade u Hrvatskim katoličkim misijama u Njemačkoj, Americi i Kanadi kao i gvardijan samostana svetoga Jere na Visu koji zbog bolesti nije mogao doći na sastanak. Gvardijani su radili i na razradi programa generalne vizitacije u provinciji, planiranju duhovnih vježbi u idućoj godini, a raspravljalo se i o ostalim zajedničkim pothvatima i susretima koji se tiču cijele Provincije.