SUSRET VJEROUČITELJA ZAGREBAČKE NADBISKUPIJE
Zagreb (IKA )
Zagreb, 14. 11. 1999. (IKA) - Susret vjeroučitelja Zagrebačke nadbiskupije održan je u subotu 13. studenoga u Nadbiskupskome dječačkom sjemeništu u Zagrebu. Susret je priredio Katehetski ured Zagrebačke nadbiskupije u sklopu redovnoga stručnog usavršava
Zagreb, 14. 11. 1999. (IKA) – Susret vjeroučitelja Zagrebačke nadbiskupije održan je u subotu 13. studenoga u Nadbiskupskome dječačkom sjemeništu u Zagrebu. Susret je priredio Katehetski ured Zagrebačke nadbiskupije u sklopu redovnoga stručnog usavršavanja vjeroučitelja. Na početku susreta vjeroučitelji su sudjelovali u euharistijskom slavlju koje je predvodio ravnatelj pastoralnih ureda Zagrebačke nadbiskupije pomoćni zagrebački biskup Josip Mrzljak. Biskup Mrzljak u svojoj je propovijedi istaknuo kako vjeroučitelji nisu u istoj situaciji kao obični učitelji. Oni ne prenose samo znanje, nego i vjeru, a za ostvarenje tog zadatka nije se dovoljno osloniti samo na svoje snage i mogućnosti već je potrebno prepustiti se i djelovanju Duha. Biskup je zatim prenošenje vjere u treće tisućljeće povezao sa slavljenjem Velikog jubileja 2000. godine.
Susret je nastavljen u Svečanoj dvorani Dječačkog sjemeništa, gdje su predavanja održali dr. Ružica Razum na temu “Vjeronauk u školi: prijenos vjere Crkve u osobnoj vjeri vjeroučitelja”, te predstojnik Katehetskog ureda dr. Josip Jakšić na temu “Veliki jubilej 2000. godine u katehezi i vjeronauku”. Nakon predavanja razvila se rasprava na kojoj su predavači zajedno s predstojnikom Nacionalnoga katehetskog ureda HBK dr. Milanom Šimunovićem odgovarali na pitanja vjeroučitelja u svezi s temama predavanja, kao i u svezi s ostalim aktualnim problemima i pitanjima vezanim uz školski vjeronauk kao što su pitanje stručnog ispita, mentora i savjetnika, rješavanje problema ekvivalencije, pitanje natječaja za vjeroučitelje nakon završetka prijelaznog razdoblja i slično. Raspravljano je i o obliku i strukturi budućih nadbiskupijskih susreta vjeroučitelja, tj. hoće li se zadržati struktura “predavanje – rasprava” ili će se prijeći na neke druge oblike rada kao što su katehetsko slavlje, rad u skupinama, radionice, pokazne vježbe i ostalo.