Budi dio naše mreže
Izbornik

U svijetu sve veća pozornost vjeronauku u školama

Pariz

Prema UNESCO-vu istraživanju vjeronauk u školama u svijetu dobiva na sve većoj važnosti

Pariz, (IKA) – Vjeronauk u školama sve više zauzima temeljnu ulogu u pojedinim ponudama nastavnih planova i u mnogim se zemljama smatra ključnim predmetom za one koji su odgovorni za odgojne politike. Pokazuje to studija koju je proveo Međunarodni ured za odgoj UNESCO-a na uzorku od 140 zemalja. Vjeronauk je obavezan predmet u 73 zemlje, od čega ih 54 posvećuje ukupno 388,4 sata vjerskoj pouci u prvih šest godina škole, što je 8,1% ukupne nastave. Prema autorima studije ti rezultati pokazuju “znatno povećanje” ukupnog vremena koje se posvećuje religiji u odnosu na sličnu studiju provedenu prije deset godina. Saudijska Arabija i Jemen su na vrhu tog poretka s 1.458 (31%) odnosno 1.104 (28,25) sata u prvih deset godina škole.