Istina je prava novost.

Zadar: Misa za kraj školske godine

Nadbiskup Prenđa pozvao je učenike da ocjene usmjere poniranju u dublju dimenziju školovanja i budu sredstvo dubljeg razumijevanja sazrijevanja u znanju i vladanju, odgoju i u vjeri

Zagreb, (IKA) – U katedrali Sv. Stošije u Zadru zadarski nadbiskup Ivan Prenđa predvodio je 10. lipnja misno slavlje u povodu kraja školske godine. Na slavlju su se okupili učenici osnovnih i srednjih škola, ravnatelji, učitelji, roditelji, u zahvalnosti Bogu na svim darovima koje su od njega primili, bogatiji i zreliji u spoznaji i iskustvu u još jednoj školskoj godini. Sve je pozdravio i predstojnik Katehetskog ureda Zadarske nadbiskupije don Gašpar Dodić. Naša djeca i mladi sanjaju o “sretnom svijetu”, u kojem će moći ostvarivati svoje suvisle planove i plemenita očekivanja, u kojem će biti sretni, slobodni i imati život. Uvođenjem vjeronauka u školu Crkvi su dane nove mogućnosti ostvarenja svoga poslanja u odgojnom služenju, rekao je Dodić, dodavši da time Crkva pruža važan doprinos sveukupnom odgoju i obrazovanju, pomažući djeci i mladima u rastu i sazrijevanju u ljudskosti i slobodi. Vjeronauk pomaže učenicima da zrelije osmisle i ostvare život u obitelji i društvu, a škola je povećala dodirne točke, postavši mjesto susreta znanosti i vjere, povezivanja ljudi različitih kultura i običaja, siromašnih i bogatih, vjernika i nevjernika, župne zajednice i sekularnog svijeta, istaknuo je predstojnik Dodić.
U propovijedi je nadbiskup Prenđa potaknuo školarce i studente da sagledaju što im sve Bog čini po roditeljima, učiteljima i svećenicima, pozivajući ih da zahvale Bogu na svim darovima, ali i da, uočivši i svoje propuste i neispravnosti, mole za oproštenje. Premda je vidljivi, izvanjski znak “uspješnosti” nekog školovanja ocjena i školski rezultat, nadbiskup je rekao da to nije jedini i najrealniji pokazatelj. Poželio je da ocjene usmjere poniranju u dublju dimenziju školovanja i budu sredstvo dubljeg razumijevanja sazrijevanja u znanju i vladanju, odgoju i u vjeri. “Od vjere i osobne izgradnje nema odmora”, rekao je nadbiskup Prenđa, pozivajući djecu i mlade da ljeto iskoriste za svoju intelektualnu izgradnju, čitanjem knjiga, te odgojnu i religioznu, doličnim vladanjem i svjedočenjem vjere, sudjelovanjem na misi i u dnevnoj osobnoj molitvi.