ZAŠTO SVE VEĆI BROJ KRŠĆANA VJERUJE U REINKARNACIJU? U Rimu zaključen međunarodni studijski seminar "Reinkarnacija i kršćanska poruka"
Rim (IKA )
Rim, 21. 3. 1997. (IKA) - "Iz novih socioloških studija jasno se razabire kako trenutno u Europi i cijelom zapadnom svijetu raste broj osoba koje vjeruju u reinkarnaciju (ponovno rađanje), poglavito među mladeži. Činjenica koja te podatke čini još iznen
Rim, 21. 3. 1997. (IKA) – “Iz novih socioloških studija jasno se razabire kako trenutno u Europi i cijelom zapadnom svijetu raste broj osoba koje vjeruju u reinkarnaciju (ponovno rađanje), poglavito među mladeži. Činjenica koja te podatke čini još iznenađujućima jest da su mnoge od tih osoba kršćani ili, bolje rečeno, osobe koje su zadržale to ime, ali koje žive u jednoj vrsti vjerskoga i kulturnog sinkretizma. Unatoč tome što za njih vjera predstavlja ‘nešto veće’, izgubili su dublje poimanje tko je uistinu kršćanski Bog, Bog Isusa Krista”, rekao je, između ostalog, predsjednik Papinskog vijeća za kulturu kardinal Paul Poupard, u predavanju održanom posljednjeg dana rada međunarodnoga studijskog skupa “Reinkarnacija i kršćanska poruka” što se od 17. do 20. ožujka održavao na Papinskom Sveučilištu Gregorijani pod pokroviteljstvom Papinskog vijeća za kulturu i Papinskog vijeća za međuvjerski dijalog. Na skupu stručnjaci iz različitih zemalja nastojali su pobliže prikazati misao reinkarnacije u kontekstu različitih duhovnih struja poput vjerskog sinkretizma, spiritizma i tzv. “New Age-a” i odnosu reinkarnacije spram izvorne kršćanske vizije.
U nastavku spomenutog izlaganja kardinal Poupard govorio je o kršćanima koji žive u kulturnom ozračju koji im onemogućuje razlikovanje dobra od zla i u kojem Bog nije osobno biće koje je dalo svog Sina za spas čovječanstva već je sveden na “duha”, “životnu snagu”. Sama smrt, nastavio je kardinal, u tom je ozračju više označena kao svojevrsna besmrtnost duše, nego blažena vječnost u Bogu te se čini da se vraćamo u antagonizam tijela i duše. Potrebno je stoga, smatra kardinal Poupard, a i većina sudionika, upotrijebiti jezik koji će uistinu biti sposoban progovoriti suvremenicima glede pitanja vezanih uz smrt, osobno ostvarenje u Bogu i uskrsnuće tijela. U naše doba, zaključuje kardinal, tzv. “New Age” nuđa tisuće pseudo-duhovnih mogućnosti samoostvarenja koje su u većini slučajeva u potpunosti protukršćanske.