Napomena: Ova web stranica uključuje sustav pristupačnosti. Pritisnite Control-F11 da biste web mjesto prilagodili osobama s oštećenjima vida koji koriste čitač zaslona; Pritisnite Control-F10 da biste otvorili izbornik pristupačnosti.
Istina je prava novost.

Održan prvi komunikacijski seminar „Crkva i mediji“ za đakone

Tridesetak đakona iz raznih krajeva Hrvatske sudjelovalo je 28. i 29. ožujka u Nadbiskupijskome pastoralnom institutu (NPI) u Zagrebu na komunikacijskom seminaru o Crkvi i medijima. Hrvatska biskupska konferencija (HBK) organizirala je seminar u suradnji s profesorima komunikologije Hrvatskoga katoličkog sveučilišta i Sveučilišta u Zagrebu, izvijestio je Nadbiskupijski pastoralni institut.

Održana svećenička skupština u Mostaru

U Biskupijskome centru u Mostaru održana je u srijedu 11. rujna svećenička skupština na kojoj su se okupili dijecezanski i redovnički svećenici koji su dekretom određeni za pastoralne službe u hercegovačkim biskupijama, prenosi KTA. 

Papa poručio medijima da 'globaliziraju' solidarnost, a ne ravnodušnost

Primajući u audijenciju osoblje katoličkog talijanskog televizijskog programa „A Sua Immagine“ u subotu 4. ožujka, papa Franjo izrazio je zahvalnost za njihovu kontinuiranu predanost širenju evanđeoske poruke i potaknuo ih da nastave usmjeravati svjetla reflektora na priče i stvarnosti s periferije, izvijestio je Vatican News.

Argumenti HKR-a o Crkvi i medijima

Crkva razumije, prati i koristi medije kao sredstvo komunikacije, a medijski djelatnici pozvani su upoznati otajstvenu narav Crkve, kako bi se njihov govor o njoj razlikovao od govora o ostalim institucijama. Istaknuto je to 1. prosinca u emisiji Hrvatskoga katoličkog radija „Argumenti” o Crkvi i medijima, kojoj je povod bilo izdanje antologije tekstova o sredstvima društvenih komunikacija od 1936. do 2021. Antologiju su suizdali Odbor za sredstva društvenih komunikacija HBK i Vijeća za sredstva društvenog priopćivanja BK BiH.

ARGUMENTI Mediji i odgovornost za kreiranje javnog mišljenja

Uz obilježavanje Dana medija u Crkvi u Hrvatskoj, ali i proslavu 24. rođendana HKR-a, u emisiji „Argumenti” HKR-a u ponedjeljak 17. svibnja govorilo se o odgovornosti medija za kreiranje javnog mišljenja i kulturu izražavanja na društvenim mrežama.

Ova stranica koristi dvije vrste kolačića: nužne tehničke kolačiće i kolačiće za analitiku.
Slažete li se s korištenjem kolačića za analitiku?

SLAŽEM SE
Ne slažem se