Knjiga "Put radosti"

Objavljena je nova knjiga župnog vjeronauka za starije osnovce “Put radosti” župnika mr. don Luke Vuce. Knjiga – otvorena za refleksiju i razmišljanje, konkretno objašnjava stvari bez pukog filozofiranja te postavlja pitanja na koja sam čitatelj treba odgovoriti. Ona iznosi građu i materiju kao štivo i lateralni tekst uz brojne konkretne primjere i slike, a ne kroz školske paragrafe i podjele. Izlaže vjerski nauk u 20 cjelina ali i molitve za svaku pojedinu cjelinu, koje je napisao o. Branko Zebić. Tako, između ostaloga, govori o čovjeku pozvanom na radost, o mladima i Bibliji, o molitvi i prorocima, o svjetski poznatim svecima i nekršćanskim religijama, o vjeri i slobodi itd. Poticaj da ovu knjigu napišem, uz dugu želju da se nešto stavi pred đake, bile su neke knjige školskog vjeronauka drugih naroda. Naravno, da sam uglavnom posve drugačije i mnogo kraće obradio neke preuzete teme iz tih knjiga da budu prikladne župnom vjeronauku. Također sam se koristio i tekstovima iz moje knjige “Kršćanstvo i ti”, istaknuo je autor knjige te nastavlja: Veoma je mnogo mjesta dano tekstu Svetog pisma i životima nekih svetaca, svjedoka vjere, važnim za naše područje. To je ujedno potrebno štivo ili lektira za vjeroučenike. Najveći dio teksta plod je moje dugogodišnje vjeronaučne prakse. Cjeline su prikladne za raspravu s vjeroučenicima, a pouka završava molitvom za svako poglavlje na kraju knjige. Knjigu je Vuco u prvom redu pisao za župni vjeronauk u župi Kaštel Novi, ali svatko je može nabaviti u župnom uredu Kaštel Novoga. (ika-sv/kj)