U Osijeku započele Biblijsko-molitvene večeri
Osijek (IKA/TU )
Osijek, (IKA/TU) – Novi ciklus Biblijsko-molitvenih večeri u organizaciji Instituta za novu evangelizaciju „Sv. Ivan Pavao II.” započeo je u ponedjeljak 16. listopada u pastoralnim prostorima Vikarijata Osijek pod vodstvom vlč. Krešimira Bulata, povjerenika za biblijski pastoral Đakovačko-osječke nadbiskupije. Tijekom prošlogodišnjih susreta četvrtkom sudionici su promišljali o drugom misnom čitanju nedjelje pred njima, a u ovom ciklusu – s obzirom da se susreti održavaju svakoga trećeg ponedjeljka u mjesecu – razmatrat će se drugo čitanje nedjelje koja je prošla. Tijekom susreta vlč. Bulat razjasnio je pojmove i kontekst ulomka, potom su sudionici imali priliku aktualizirati ulomak s obzirom na osobna iskustva, a zatim su uslijedili molitveni zazivi voditelja i sudionika.
Tijekom prvoga susreta u novom ciklusu, odnosno sedmog susreta po redu, promišljalo se o drugom čitanju 28. nedjelje kroz godinu A, ulomku iz Poslanice Filipljanima (Fil 4, 12-14.19-20). Vlč. Bulat pojasnio je kako je tu poslanicu apostol Pavao napisao dok je bio u zatvoru, odnosno kućnom pritvoru, a piše je kao odgovor na novčanu pomoć što mu je iz Filipa pristigla u Rim. U toj primljenoj pomoći, Pavao doživljava ljubav i spremnost Filipljana da ga podrže u njegovu misionarskom djelovanju. Dok zahvaljuje, Pavao ne želi materijalna sredstva staviti u središte, i stoga piše navedeni dio poslanice u kojemu ističe: „Znam i oskudijevati, znam i obilovati!” Vlč. Bulat prisutnima je pojasnio kako se ovi izrazi ne odnose samo na umjetnost preživljavanja u oskudici već o tome da Pavao i u oskudici ostaje vjeran Bogu, zadržava mir i sigurnost, čak i radost, a obilujući trezveno koristi bogatstvo. Pavlova oskudica promatra se i kao apostolsko nasljedovanje Isusove poniznosti te on druge poučava evanđelje u poniznosti, i slobodno prihvaća taj svoj položaj, pojasnio je, između ostaloga, voditelj.
Na kraju susreta sudionici su molili za one koji oskudijevaju i za one koji obiluju, za Božju prisutnost u svim životnim situacijama, sposobnost suosjećati s onima u nevolji te za čvrstu vjeru potvrđenu dobrim djelima.