Istina je prava novost.

Hodočašće Župe Hrnetić i svjedočanstvo katoličkih "influencerica" u Nacionalnom svetištu sv. Josipa

Nacionalnom svetištu sv. Josipa u Karlovcu hodočastili su 10. ožujka vjernici iz Župe sv. Martina iz Hrnetića. Nakon mise, svjedočile su katoličke "influencerice" Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić.

Misnim slavljem povodom Velike pobožnosti svetom Josipu 10. ožujka započela je i molitva devetnice svetom Josipu koja završava na blagdan svetog Josipa, 19. ožujka. Misu je predvodio župnik iz Hrnetića vlč. Filip Pavlović u koncelebraciji s vlč. Ivanom Trohom te s rektorom Nacionalnoga svetišta svetoga Josipa, mons. Antunom Senteom ml.

„Braćo i sestre, korizma je poziv na buđenje. U ovom nam vremenu Gospodin govori – probudi se ti što spavaš. Moramo si osvijestiti kako nam je sada prava prilika da krenemo koristiti sve talente koje imamo te da živimo u punini“ započeo je tim riječima vlč. Pavlović. „Sveto pismo kaže – ne bude li pravednost vaša veća od pravednosti pismoznanaca i farizeja, neće ući u kraljevstvo nebesko – uzor takve pravednosti nam je upravo sveti Josip. Drugim riječima, Josipova pravednost je pravednost ljubavi, a ljubav u prvi plan ne stavlja slovo zakona, nego osobu i njenu potrebu“ rekao je između ostaloga u svojoj homiliji vlč. Filip Pavlović.

Hodočašće Župe Hrnetić i svjedočanstvo katoličkih “influencerica” u Nacionalnom svetištu sv. Josipa

Misu je animirao župni zbor Župe Hrnetić, a na samom kraju misnog slavlja vjeru su svjedočile Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić, koje su široj javnosti poznatije i kao prve katoličke influencerice, odnosno osobe koje svojim načinom života daju primjer drugima, a za promociju svoga sadržaja koriste društvene mreže. Njihov se službeni profil zove Chance to walk.

Nas prati velik broj mladih, a mi na njih kroz raznolik sadržaj želimo utjecati Isusovom porukom, odnosno želimo poručiti kako je Isus influencer. Cilj nam je prenijeti mladima radosnu vijest i pokazati kako u svakodnevici mogu živjeti svoju vjeru jer je vjera nešto što ih izgrađuje i čini njihov život bogatijim, ljepšim i uspješnijim“ rekla je Dabo Hunjak.

Na ideju kreiranja profila na društvenim mrežama, Chance to walk, Dabo Hunjak i Martić bile su ponukane okolinom u kojoj su se nalazile.

„Bile smo okružene društvom u kojem su prevladavali depresija, anksioznost i strah. To smo shvatile kao svojevrstan poziv u pomoć. Vlastitim svjedočanstvima smo htjele mladima reći kako postoje načini kako mogu prebroditi takva teška razdoblja. Uz Boga, postojao je još jedan influencer koji nas je potaknuo. Naime, papa Franjo je na svojim audijencijama pozvao mlade da koriste društvene mreže za progovaranje u Isusovom životu, odnosno da putem raznih medija krenu u evangelizaciju“ nadodala je Martić.

Hodočašće Župe Hrnetić i svjedočanstvo katoličkih “influencerica” u Nacionalnom svetištu sv. Josipa

Mlade katoličke influencerice trenutno na svojim društvenim mrežama broje oko 12 tisuća pratitelja, što je uistinu zavidna brojka, ako se uzme u obzir da su većinom to mladi koji žele otkriti ili dodatno naučiti o vjeri na zanimljiv i moderan način.

„Mladi nam konstantno šalju poruke i razna pitanja na koja žele čuti odgovor. To su pitanja poput onih o vezama, uspjehu na fakultetu, odnosima s prijateljima i samopouzdanju.“

„Prije svega jako nam je važna duhovnost. Moramo biti dobro duhovno potkovane kako bi mogle utješiti ili savjetovati drugoga. Našeg djelovanja nema bez molitve“

Na samom kraju svjedočanstva Dabo Hunjak i Martić su otkrile kako je u ovoj priči prste upleo i sveti Josip, a Dabo Hunjak je posvjedočila kako je svog sadašnjeg supruga upoznala zahvaljujući triesetodnevnoj pobožnosti svetom Josipu.

„Često nam stižu poruke kako naći ‘onog’ pravog ili pravu, a tako nam učestalo dolaze i svjedočanstva kako su svoju bolju polovicu našli po zagovoru svetog Josipa“, poručile su.