Istina je prava novost.

Koncertom maestra Pavla Mašića završene „Glazbene večeri na Visokoj“

U župi Presvetog Srca Isusova na Visokoj u Splitu od 19. do 22. listopada održane su šeste večeri klasične glazbe pod nazivom „Glazbene večeri na Visokoj“. Glazbene večeri organizirane su povodom 10. obljetnice postavljanja i kolaudacije orgulja te su bile dio trodnevne priprave za blagdan sv. Ivana Pavla II, suzaštitnika Župe.

Glazbene večeri započele su u subotu 19. listopada koncertom orguljske glazbe u izvedbi utemeljitelja glazbenih večeri maestra Andre Čale. Maestro Čale izveo je Dietricha Buxtehude „Preludij in D BuxWV 139„,Luisa Vierne, „Berceuse“, Felixa Mendelssohna „Fuga u G-duru, op. 37, br. ab“, Jeana Langlaisa „Theme et variations (Hommage a Frescobaldi), Bachov „Schmucke dich, o liebe Seele BMW 654“, Toccata i fuga u d-molu BMW 565“ te svoju „Improvizaciju – koralna partita na „Tebe Boga hvalimo“.

Drugog dana, u nedjelju 20. listopada održan je koncert komorne glazbe na kojemu je nastupio „Omiški barokni ansambl“. Ansambl u sastavu čembalistice Borne Barišić, oboistice Ane Mandić, violončelistice Hillarye Karuza i flautistice Ana Vrvile izveo „Triosonatu u c–molu“  Jochaba  Joachima Quanta,  „Prélude non mesuré u F-duru“ Louisa  Couperina,  „Suitu br. 2. za violončelo solo, BWV 1008“ i „Sonatu za obou i continuo u g-molu“ J. S. Bacha, „Sonatu duodecima  za flautu i continuo“, F. Maria Veracinia, „Les Sauvages“,  Jeana Filippe Romeaua i na kraju „Sinfoniju br. 3“ Luke Sorkočevića“.

Večeri su završile u ponedjeljak 21. listopada orguljaškim koncertom maestra Pavla Mašićate izvedbama „Toccata-u g- molu“ Franje Dugana, „Uvod, tema s varijacijama i finale u F-duru“  i „Sonata all’ Elevazione u Es-duru, op.21“ Giovannia Morandia, te Bachove „Fugu u G-molu, BWV 578,“,  „Fugu u G- duru, BWv 577“, „Contrapuctus III (Die Kunst der Fuge, BWV 1080“ i „Toccata, adagio i fuga u C-duru, BWV 564“ te Bartholdyjevu „Sonatu u c-molu, op, 65, br. 2 (Grave –Adagio, Alegrro maestoso e vivace, Fuga: Allegro moderato)“.