Pošta prilagodila poslovanje na području pogođenom potresom
Hrvatska pošta (foto: Davor Puklavec/PIXSELL=
Zagreb (IKA)
Hrvatska pošta prilagodila je 11. siječnja poslovanje na potresom pogođenom području i produžila rok isporuke za pet radnih dana, obustavila je naplatu ležarine za sve pošiljke te je za 19 poštanskih ureda izmijenila radno vrijeme, prenosi Hina.
Pošta je prilagodila poslovanje sukladno odluci Vlade o proglašenju stanja katastrofe uzrokovane potresima, priopćila je u ponedjeljak 11. siječnja.
Također, zahtjevi za nadoslanje pošiljaka na drugu adresu i zadržavanje pošiljaka u poštanskom uredu se ne naplaćuju, a mogu se ispuniti u svim poštanskim uredima ili online: https://obrasci.posta.hr/.
Radno vrijeme poštanskih ureda na pogođenom području izmijenjeno je zbog posljedica potresa, a novo radno vrijeme za pojedini ured može se provjeriti na ovom popisu ili putem pretraživača poštanskih ureda: https://www.posta.hr/pretrazivanje-postanskih-ureda/263.
Poštanski uredi 44000 Sisak (Stjepana i Antuna Radića 29) i 44010 Sisak-Caprak (Hrvatskog narodnog preporoda 6) zatvoreni su zbog oštećenja te će se isporuka pismovnih pošiljaka u poštanskim uredima obavljati prema tablici adresa koja se može preuzeti na ovoj poveznici.
Isporuka paketa u Sisku će se iznimno obavljati samo u poštanskom uredu 44103 (Augusta Cesarca 109 A). Na obavijestima o prispijeću pošiljke bit će naznačen poštanski ured u kojem se pošiljka može podići te Pošta moli korisnike da na to obrate pažnju.
U svim poštanskim uredima korisnici mogu bez naknade izvršiti uplatu pomoći unesrećenima na području pogođenom potresom, a popis računa organizacija i institucija koje prikupljaju pomoć dostupni su na internetskim stranicama Hrvatske pošte.