Istina je prava novost.

Pozivni centar 113 za ugrožene od koronavirusa prima više od 50 000 poziva na dan

Kako bi se jasnim uputama i savjetima te pravodobnim reagiranjem u doba pandemije koronavirusom pomoglo osobama i tvrtkama u reguliranju svakodnevnog života i zaštite zdravlja i poslovanja, u koordinaciji Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo osposobljen je pozivni centar s besplatnim brojem 113 čiji volonteri na dan prime i više od 50 tisuća poziva, objavljeno je na stranici koronavirus.hr.

Svaki dan, uključujući subotu i nedjelju, brojni liječnici i stručnjaci volonteri iz sustava zdravstva, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Hrvatske gospodarske komore i civilne zaštite, od 7 do 22 sata odgovaraju na pozive kako bi se ublažio teret koji nose epidemiolozi i drugi liječnici medicine koji djeluju u srcu pandemije.

Najčešća pitanja vezana su uz svakodnevni život stanovništva, poput primjerice hoće li se ususret Uskrsu hrvatski građani koji dolaze iz EU-a puštati da prijeđu granicu, postoji li mogućnost prijenosa preko dlake kućnih ljubimaca, kako se ponašati u samoizolaciji, koliko prije pojave simptoma je osoba zarazna, kakvi su to bliski kontakti, kome i gdje se javljaju stariji građani koji trebaju pomoć oko nabave, kome se možemo obratiti za psihološku pomoć i slično.