Radionice Bračnog i obiteljskog savjetovališta Đakovačko-osječke nadbiskupije u Osijeku
Foto: Bračno i obiteljsko savjetovalište / Facebook
Osijek (IKA)
U četvrtak, 27. lipnja u prostoru Bračnog i obiteljskog savjetovališta Đakovačko-osječke nadbiskupije u Osijeku održana je radionica u sklopu projekta Škola uspješnijeg roditeljstva, a tema radionice bila je „Stilovi odgoja“.
Dan ranije, u srijedu, 26. lipnja održana je radionica u sklopu projekta Umijeće bračne ljubavi, a tema radionice bila je „Kako se kvalitetno posvađati“. Obje radionice vodila je Anja Kovač Mišura, a održane su uz potporu Grada Osijeka.
Radionica „Stilovi odgoja“ bila je namijenjena roditeljima. Sudionicima su, nakon ispunjavanja upitnika o stilovima odgoja, objašnjene karakteristike pojedinog odgojnog stila. Svaki način odgoja ostavlja posljedice na razvoj ličnosti djeteta, pa su sudionici imali priliku osvijestiti kako će njihov stil odgoja utjecati na ličnost njihove djece. Također, sudionici su razmijenili iskustva u odgoju, a rasprava se povela o pitanju je li lakše odgajati mlađe ili starije dijete. Posljednja tema o kojoj se razgovaralo na prijedlog sudionika bila je separacija, odnosno odvajanje djeteta od roditelja. Ovdje je bilo iznimno korisno čuti iskustva i prijedloge prisutnih roditelja. Sljedeća će se radionica održati 29. kolovoza 2019. u 17 sati, a bit će posvećena ostvarivanju discipline postavljanjem granica.
Radionica „Kako se kvalitetno posvađati“ bila je namijenjena bračnim parovima. Sudionicima je izložena tema verbalne i neverbalne komunikacije, kao i čimbenika koji komunikaciju čine (ne)uspješnom. Također, sudionici radionice davali su svoje primjere uspješne i neuspješne komunikacije te se raspravljalo o obilježjima komunikacije koji nam smetaju kod bračnog partnera/partnerice i kako ih promijeniti. Sudionici su naučili kako asertivno komunicirati te zašto je učinkovitije koristiti ja poruke, nego ti poruke. Sljedeća će se radionica održati 28. kolovoza 2019. u 17 sati, a bit će posvećena ulogama bračnih partnera u braku.