„Govor o Bogu u školi, crkvi i društvu"
FOTO: Silvana Burilović // Sudionici međunarodnog istraživačkog seminara u Splitu
Split (IKA )
Katedre religiozne pedagogike i katehetike katoličkih bogoslovnih fakulteta Sveučilišta u Splitu i u Bochumu (Katholish-Theologische Fakultät Ruhr-Universität Bochum) organizirale su međunarodni istraživački seminar u Splitu od 24. do 27. rujna o temi „Govor o Bogu u školi, crkvi i društvu".
Pod vodstvom prof. Bernharda Grummea i prof. Jadranke Garmaz studenti doktorskog studija predstavljali su svoje teme, raspravljali i razvijali svoja daljnja istraživačka pitanja. Na seminaru je sudjelovalo četvero studenata iz Njemačke, jedna studentica iz Brazila i četiri studenata iz Splita te dr. Ivica Jurić. Raspravljalo se o temama religijskog indiferentizma i ateizma, medija i vjere, vjeronauka u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji, tetovaži kao religijskom fenomenu, komunikativnoj teologiji, o religijskoj heterogenosti kao kontekstualnom izazovu te o imigracijama i njihovu utjecaju na religioznost. Dogovoreno je objavljivanje zajedničkog zbornika radova s predstavljenim temama. Teme su bile „Religijski odgoj u Hrvatskoj“ (prof. dr. Jadranka Garmaz), „Kontekstualnost kao izazov. Religijski odgoj u Njemačkoj i suočavanje s heterogenosti“ (prof. dr. Bernhard Grümme), „Religija u samoizgradnji mladih na primjeru tetovaža religijskih simbola“ (Patrick Dzambo), „Govoriti o religiji u medijima: Hrvatski kontekst“ (lic. theol. Bruno Petrušić), “Otac milosrđa i nježan sudac” (mr. Ante Rako), „Heterogenost i migracije kao izazovi religijskom obrazovanju“ (Jens Schwarzkamp), „Teološke i pastoralne perspektive portala Bitno.net – metodološki pristup“ (Nenad Palac), „Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji od 1991.-2016.“ (lic. theol. Sabina Marunčić), „Karakteristike Isusa kao učitelja u školi života“ (mr. Jenko Bulić), „Biblijska didaktika s vjernicima bez konfesije: perspektiva“ (Manuel Hartmann) i „Slika didaktike u kontekstu učenja o ekološkoj etici u religijskom obrazovanju“ (Paulina Szymankiewiecz).