Istina je prava novost.

Izišao novi broj Međunarodnog katoličkog časopisa Communio

Kršćanska sadašnjost objavila je novi broj Međunarodnog katoličkog časopisa Communio god. 48 (2022.) br. 144.

Novi broj Communija sadrži priloge o temi „Isus Krist – Ikona Boga nevidljivoga“. Radi se o teološkom promišljanju odnosa nevidljivoga i vidljivoga u kršćanskoj vjeri.

U promišljanje pod naslovom „Intima appetit humilis“ uvodi glavni i odgovorni urednik hrvatskoga uredništva Communija Ivica Raguž.

Temu otvara David Vopřada prilogom „Patristička liturgija i kateheza kao prijelaz vidljivoga u nevidljivo“. Slijedi prilog „Postajanje vidljivim Nevidljivoga u sv. Augustina“ Notkera Baumanna, potom i Maxime Deurbergue s prilogom „Historia i vidljivost Krista u slikama Drugoga nicejskog sabora“. Eckhard Nordhofen piše pod naslovom „Ikona – odgovor na zabranu slika“. Nedjeljka Valerija Kovač progovara o navedenoj temi pod naslovom „Suvremena teologija o slikama kao mediju kršćanske religioznosti: Stock – Hofmann – Nordhofen“. Zatim slijedi prilog Hanne-Barbare Gerl-Falkovitz pod naslovom „Tko vidi mene, vidi i Oca“. Slijede prilozi Ivice Žižića,  Vincenta Holzera i Jean-Luca Mariona pod naslovima „Liturgijsko motrenje“, „Stanja kristologije na zalasku modernoga doba“ i „Ikona nevidljivoga Boga“. Posljednji naslov prije rubrike „Osvrti“ je „O objavi koja bi bila židovska“ Dana Arbiba.

Rubrika „Osvrti“ donosi dva priloga o temi „Pjesma nad pjesmama“. Prvi prilog je naslovljen „Pjesma nad pjesmama i židovska egzegetska teologija“ autora Michela Fishbanea. Drugi naslov je „Pjesma nad pjesmama u rabinskoj predaji: kratak uvod“ autora Jean-Roberta Armogathea.

Nakon rubrike „Osvrti“ novi broj Communija donosi dva kraća priloga katoličkog teologa Hansa Ursa von Balthasara naslovljena „Držati se – Nedohvatljivoga“ i „U Očenašu se ne nalazi ja“.

I drugi ovogodišnji broj Communija bogatiji je za još jednu rubriku – „Epimeteje“, kojoj je autor Ivica Raguž. U rubrici, kojom se i zaključuje novi broj, Raguž promišlja o sljedećim temama: „Oštar nož i brusilica“, „O modi“, „Moda i protestantizam“ i „Strah, nada i Juda“.