Sudionici inicijative „40 dana za život“ pozdravili rođenje malog Martina, devetog djeteta obitelji Jurilj
FOTO: Brankica Lukačević // Sudionici molitvene kampanje inicijative "40 dana za život"
Slavonski Brod (IKA)
Moliteljima korizmene kampanje inicijative „40 dana za život“, koja završava u nedjelju 28. ožujka i u Slavonskom Brodu pridružio se u subotu 27. ožujka u popodnevnim satima najmlađi - budući molitelj - mali Martin Jurilj rođen prije tri dana u Općoj bolnici.
Martin je deveto dijete Martine i Marija Jurilja iz Podcrkavlja, koji su 19 godina u braku. Oni su od samih početaka uključeni u molitvenu kampanju, a jedno su vrijeme vodili i udrugu Betlehem.
Kod štanda na Radničkom trgu u blizini bolnice gdje su ovih 40 dana molili za spas nerođenih velikim pljeskom su molitelji dočekali malog Martina kojega su ravno iz bolnice – prvo do njih – donijeli njegovi roditelji u pratnji osmero braće i sestara.
„Ovo je kampanja posebna jer je molilo više od 1700 molitelja i spašeno je pet nerođenih života u Hrvatskoj. Rođenje malog Martina nama je najljepši Božji dar pri završetku ove kampanje“, ustvrdio je voditelj brodske kampanje dr. Martin Martinović. On je zahvalio roditeljima maloga Martina na otvorenosti životu, uručio im prigodni dar koji su molitelji prikupili za njihovu obitelj te obećao i daljnju pomoć kako molitvom tako i materijalno.
Koliko je svaki novi život dragocjen i koliko se raduju svom tek rođenom bratu pokazali su njegova maloljetna braća i sestre, koja su ga nježno dodirivala, a najstarija 17 godišnja sestra Iva odmah ga je od majke preuzela u svoje naručje. Mnogobrojnu obitelj Jurilj do njihova doma u Podcrkavlju odveza je velika limuzina, dar kojim su ih iznenadili njihovi prijatelji.
Kako je geslo ovogodišnje kampanje „Uzmi svoj križ i idi za mnom.“ (Mk 8, 34), a molitelji pozvani i na molitvu križnog puta, te tako i javnom pokorom činiti zadovoljštinu za grijeh pobačaja u našem narodu, u subotu 20. ožujka kroz nekoliko postaja u gradu održan je i križni put koji je predvodio duhovnik brodske kampanje fra Siniša Pucić.