Budi dio naše mreže
Izbornik

Završila jesenska kampanja „40 dana za život“

Zagreb (IKA)

14. kampanja inicijative „40 dana za život“ završila je na svetkovinu Svih svetih, u nedjelju 1. studenog.

Kampanja je održana u 34 grada na 36 mjesta bdjenja (jer se u Zagrebu i Splitu molilo na dvije lokacije).

„Ova jesenska kampanja započela je marijanskim procesijama u cijeloj Hrvatskoj. Iako je bila izazovna zbog novonastale epidemiološke situacije, organizacija procesija pokazala se dobrim putem i radosni smo zbog ljudi koji su se okupili te se dostojanstveno i s pouzdanjem preporučili Bezgrješnom Srcu Marijinu“, rekao je predsjednik Inicijative Ante Čaljkušić.

„U kampanji je svojim bdjenjem pred bolnicama i domovima zdravlja sudjelovalo 2000 ljudi, a znamo za jedan spašen život u Zagrebu“, dodao je.

Izvršna direktorica Inicijative Petra Milković rekla je da je „kampanja tematski bila nastavak korizmene, koja je prekinuta 20. dan, te se nastavila u domovima naših vjernih molitelja. Zato smo i ovu kampanju odlučili posvetiti očevima, a tema je bila Iscjeljenje očeva srca. Posebno su nas dirnuli citati djece koje smo skupili prije početka kampanje, a odgovarali su na pitanja: Zašto volim svog tatu? Tko je tata za mene? Tko je moj tata?

Neki od citata djece bili su: „Volim tatu jer ga je Bog stvorio i on je zato dobar. On je za mene otac moj.“, „Volim tatu zato što je jako dobar i zato što gradi kuću za cijelu obitelj.“, „Moj tata je mamin muž i volim ga zato što ga mogu grliti i voliti.“

„Ovim citatima smo željeli osvijestiti važnost očeva u obitelji te koliko važnu ulogu imaju u životu svoje djece. Iz iskustva znamo da se većina pobačaja ne bi dogodila da otac djeteta stane uz majku te u obranu svoga nerođenog djeteta.“, zaključio je Čaljkušić.

Tijekom kampanje održale su se prve duhovne vježbe za očeve koji nose ranu izabranog ili spontanog pobačaja. Duhovne vježbe za očeve, a i za majke, održavat će se i tijekom sljedeće kampanje, u korizmi.

Jesensku kampanju obilježili su i džamboplakati s natpisom Za mene se vrijedi boriti.

Usred kampanje održana je i Prva internetska večer dobročinitelja za udrugu Hrvatska za Život i incijativu 40 dana za život.