Novi broj međunarodnoga katoličkog časopisa Communio

Zagreb (IKA)

Novi broj Communija (br. 135), drugi u 2019., posvećen je dvjema danas društveno prilično aktualnim temama: "Starost" i "Poštivanje granica".

Prva dva priloga u temi “Starost” pišu o starosti iz perspektive biblijskih znanosti. To su prilozi autorice Sophie Ramond pod naslovom “Starimo misleći na smrt. Tumačenje Prop 12, 1-8” i autora Thomasa Södinga pod naslovom “Proroštvo starosti. O obećanju u Novom zavjetu”. Nakon ovih promišljanja slijedi prilog Ivice Raguža naslova “Protiv ideologije dugoga života. Nekoliko natuknica o starosti u sv. Jeronima”. Verena Wetzstein autorica je sljedećega priloga pod naslovom “Demencija kao izazov. Etičke perspektive”, a prilog Herberta Schlögela “Kršćanska anticipativna skrb za pacijente i Advance Care Planning. Odnos s napetostima” posljednji je prilog u temi “Starost”.

Promišljanja u temi “Poštivanje granica” započinju prilogom “Istočni grijeh – povijest oslobođenja?” autora Ludgera Schwienhorst-Schönbergera. “Bezgranično optimiranje? Human Enhancement ‘Homo Deus’-a” naslov je sljedećega priloga kojemu je autor Jochen Sautermeister. Slijedi prilog “Opsesija prekoračenja granice. O krizi moderne” autora Hansa Schelkshorna, a temu “Poštivanje granica” zatvara Christoph Nebgen s prilogom “Misionari kao kulturalni i politički graničari u ranom novom vijeku”.

U rubrici “Osvrti” donose se dva vrijedno priloga. Prvi prilog je “Exaudi orationem meam. Molitva u glazbi Arve Pärta” autora Ivice Žižića. Anton Štrukelj autor je drugoga priloga koji nosi naslov “Romano Guardini i Hans Urs von Balthasar. Teologija i književnost u dijalogu” i koji je ujedno i zadnji prilog ovoga broja Communija.