Budi dio naše mreže
Izbornik

Susret s predstavnicima medijskih kuća, agencija, ureda i odjela za odnose s javnošću na HKS-u

Zagreb (IKA)

Susret Rektora Hrvatskog katoličkog sveučilišta prof. dr. sc. Željka Tanjića, nastavnika i studenata Odjela za komunikologiju s predstavnicima medijskih kuća, agencija, ureda i odjela za odnose s javnošću u kojima studentice i studenti obavljaju svoj praktikantski rad održan je u čevrtak 13. veljače u dvorani „Blaženi Alojzije kard. Stepinac“.

Predstavnici medijskih kuća, agencija, ureda i odjela za odnose s javnošću koji su prisustvovali susretu bili su: Komunikacijski laboratorij, Hrvatska katolička mreža, HRT, Laudato TV, HT, Komunikacijski ured Laco, Colić i partneri, Millenium promocija, Panda komunikacije, Media val, Grizli komunikacije, Dialog komunikacije, Tiskovni ured Zagrebačke nadbiskupije, CTA komunikacije, Mediatoolkit, Hrvatska pošta, Ured za korporativne komunikacije, Degordian, Equestris, Nova TV, Glas Koncila, RTL Hrvatska. 

Susret je moderirao Anto Mikić s Odjela za komunikologiju koji je na Odjelu zadužen za organizaciju i provedbu prakse, a dobrodošlicu svima prisutnima poželio je rektor HKS-a prof. dr. sc. Željko Tanjić. Rektor Tanjić zahvalio je partnerima sveučilišta što su vrata svojih tvrtki i ustanova otvorili i studentima komunikologije. Pritom je istaknuo kako je stručna praksa vrlo važan dio obrazovnog procesa, u kojemu studenti usvajaju i unapređuju specifična stručna znanja i vještine stečene tijekom studija, dodavši kako suradnja s partnerima i nastavnim bazama predstavlja važan i neizostavan dio nastavno-obrazovnog procesa studenata HKS-a.

„Osim potrebnih znanja i vještina, mi kod naših studenata nastojimo razviti i ‘obične’ ljudske i kršćanske vrline poput slobode i odgovornosti, poštivanja ljudskog dostojanstva i visokih etičkih i moralnih standarda medijske i struke odnosa s javnošću“, istaknuo je rektor Tanjić izrazivši uvjerenje kako i u poslovnom svijetu te kvalitete sve više dobivaju na cijeni. Zaželio je pritom također da ovogodišnja praksa, na koju studenti komunikologije kreću za desetak dana, bude korisna i studentima i njihovim domaćinima, partnerima HKS-a.                                                                        

Susret je nastavljen prigodnom prezentacijom studenata Odjela za komunikologiju, Petre Matić, Zrinke Planinčić i Domagoja Pujizovića, kroz koju su okupljenim gostima, svojim budućim domaćinima i mentorima, prikazali studijske programe diplomskih studija komunikologije te ih upoznali sa znanjima i vještinama koje su stekli tijekom dosadašnjeg studija. 

Praksa u medijima, agencijama i uredima za odnose s javnošću obavezni je kolegij na prvoj godini diplomskog sveučilišnog studija Komunikologije, a provodi se u trajanju od tri tjedna u punom radnom vremenu u vodećim medijima i agencijama za odnose s javnošću te uredima i odjelima pojedinih ustanova i tvrtki u Hrvatskoj. Od ove godine u provedbu prakse uključila se međunarodna katolička organizacija ACN International, sa sjedištem u Njemačkoj, koja je na praksu primila jednu studenticu Hrvatskoga katoličkog sveučilišta.