Budi dio naše mreže
Izbornik

Vatican News se uključuje na YouTube Shorts

Vatikan (IKA)

Nakon Facebooka, Instagrama i Twittera, vatikanski mediji su prisutni i na „YouTube Shorts“, Googleovoj „najdruštvenijoj“ platformi, izvještava Vatican News.

„Internet. Novi forum za naviještanje Evanđelja“. Ovo je bio naslov poruke svetog Ivana Pavla II. 2002. za XXXVI. Svjetski dan društvenih komunikacija. Rimski je biskup pozvao sve katolike da koriste internet, u to vrijeme medij u nastajanju, za širenje Božje riječi. Benedikt XVI. je otvorio @Pontifex račun svojim prvim tvitom 12. prosinca 2012. godine. Papa Franjo, koji je internet nazvao „Božjim darom“, prvi je Rimski biskup koji ima profil na Instagramu.

Nakon Facebooka, Instagrama i Twittera, vatikanski mediji su prisutni i na YouTube Shortsu, Googleovoj „najdruštvenijoj“ platformi. Objavljivat će se sadržaji na četiri jezika: engleskom, španjolskom, portugalskom i talijanskom. Shorts su videozapisi maksimalnog trajanja od šezdeset sekundi, u okomitom formatu, osobito pogodni za korištenje putem pametnog telefona. Vatican News objavljuje četiri snimka tjedno, sa sadržajem pripremljenim isključivo za YouTube. Pretplatiti se na YouTube kanal Vatican Newsa može se preko ove poveznice, izvještava mrežni portal Svete Stolice.