Omogućena chatbot komunikacija korisnika i HZJZ-a
Facebook stranica HZJZ-a
Zagreb (IKA)
U subotu 4. travnja, kako javlja koronavirus.hr, službena stranica Vlade RH za pravodobne i točne informacije o koronavirusu, uvedena chatbot aplikacija za javnost koja olakšava rad epidemologa i drugih zdravstvenih stručnjaka.
Facebook stranica HZJZ – Hrvatski zavod za javno zdravstvo (messenger) uvela je novitet: tzv. chatbot aplikaciju ili službeni alat koji interaktivno informira širu javnost te tako znatno olakšava rad epidemiologa i drugih zdravstvenih stručnjaka aktivno uključenih u borbu protiv koronavirusa.
Chatboti su računalni programi dizajnirani za komunikaciju s ljudima te pomažu odgovarati na pitanja koja korisnici imaju vezano uz određenu temu. Funkcionira tako da korisnik pošalje upit, a chatbot automatski odgovara, u bilo koje vrijeme, bez potrebe za dodatnim stručnjacima u podršci, jer je već prethodno naučen kako da odgovori.
Osim što štedi vrijeme, informira sve zainteresirane korisnike te se oni osjećaju ugodnije pitati kad imaju saznanje da će biti odgovoreno u bilo koje vrijeme na sva njihova pitanja.
Prema istraživanju tvrtke Hero Factory, autorima ove chatbot aplikacije, isprogramirana je struktura, istražene su sve informacije te je razrađena tematika u koju su implementirani stručna pomoć i znanje epidemiologa i stručnjaka iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Chatbot aplikacija tako omogućuje brže povezivanje korisnika i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a ukoliko se pokaže potreba za dodatnim pojašnjenjima, korisnik uvijek može kontaktirati stručnjake i epidemiologe putem upita na dežurne telefone u pozivnim centrima koji su objavljeni na našoj www.hzjz.hr stranici.